مصاحبه آرشیو خبر ها
ناینگولان یوونتوسی می شـود

ناینگولان یوونتوسی می شـود

جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات یوونتوس در مصاحبه ای درباره نقل و انتقالات احتمای یوونتوس و شایعات در روزنامه ها و رسانه ها توضیح داد :

" ما نباید به اختلاف ایجاد شده در صدر فکر کنیم ، بلکه باید به اقتدار تیمی و پیروزی ها ادامه بدهیم تا آینده ای موفقیت آمیز داشته باشیم
"

"مایه ی تاسف است که بوفون نتوانست به رکورد خود ادامه دهد ، هرچند نباید از توانایی آتالانتا چشم پوشی کرد ، آن ها عکس العمل بسیار خوبی در قبال دریافت گل از توز از خود نشان دادند ، اما بعد از آن ما عملکرد درخشان تری داشتیم و سزاوارانه سه امتیاز را کسب کردیم "

ماروتا در مورد سکوت رسانه ای کونته گفت : " یکی از وظایف اصلی گروه مدیریتی تیم ، حمایت از سرمربی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت حرفه ای سرمربی تیم است . کونته به شدت از اتفاقات اخیر ناراحت است ، اینکه هر بار و با مطرح شدن مسائل حاشیه ای ، نام او هم آورده می شود . او یکبار پیش از این و به ناحق تاوان داده و حالا باید به تصمیمش مبنی بر عدم مصاحبه و سکوت احترام گذاشت "

" ما در ابتدای فصل به مشکلاتی برخوردیم و نیاز به زمان بود تا از آن شرایط خارج شویم ، عده ی زیادی از بازیکنان ما خستگی ناشی از رقابت های ملی را با خود داشتند ، یورنته مدتها بود که بازی نکرده بود و شرایط بازی نداشت و توز هم با تیم وفق پیدا نکرده بود ، اما تمام تیم عملکرد درخشانی داشتند و ما به نتایج مورد انتظار خود رسیدیم "

" آنچه که نباید فراموش کرد ، عملکرد بسیار خوب کونته در این برهه بود ، سرمربی که نه تنها از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند است ، بلکه به خوبی می داند که چگونه عطش پیروزی را در شاگردانش ایجاد کند "

" ناینگولان بازیکن بزرگی است و یکی از آن هایی است که برای فلسفه یوونتوس ِ کونته مناسب است . ما رابطه خوبی با کالیاری داریم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد "

ورود ناینگولان به معنی فروش ویدال است ؟

" نه ، حداقل در این فصل هیچ کدام از بازیکنان بزرگ اینجا را ترک نمی کنند "

گفتنی است که ماسیمو چلینو رئیس باشگاه کالیاری ، دیروز در حالتی ناراحت گفته که " ناینگولان قطعاً از اینجا خواهد رفت . نه تنها در ژانویه بلکه او می تواند همین فردا باشگاه را ترک کند . 6-7 باشگاه به دنبال اون هستند و من نمی توانم مجدداً او را در کالیاری نگه دارم "

مدیر کالیاری ادامه می دهد " موضوع پول و مسائل مالی نیست ، حتی اگه این باشگاه ها کمتر از مبلغ جدایی او به من پرداخت کنند او باز هم اینجا را ترک خواهد کرد . اگر هم ناینگولان نخواهد از کالیاری برود، من خود او را به جای دیگری می فرستم !! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: